CD&V informeert: Wij maken provincie

woensdag, 15 maart, 2017
CD&V informeert: Wij maken provincie

Binnenkort staan er voor de Vlaamse provincies een reeks ingrijpende veranderingen op stapel, die voelbaar zullen zijn tot in de kleinste gemeente. Het gaat dan niet alleen om de samenstelling van de deputatie en de provincieraad, maar ook over een aantal belangrijke beleidsdomeinen. Zo zal ook de provincie Antwerpen vanaf januari 2018 een aantal activiteiten niet langer of op een andere manier uitvoeren.

De CD&V gedeputeerden en provincieraadsleden trekken door de provincie om van naaldje tot draadje uit te leggen wat er precies verandert voor jou, jouw stad of gemeente, jouw bedrijf of jouw organisatie. En natuurlijk krijg jij daarbij ook de kans om hen zelf al je vragen voor te leggen.

De “WIJ maken provincie”- tournee komt op woensdag 29 maart naar het Arboretum in Kalmthout. Deze editie richt zich specifiek tot inwoners van Essen, Kalmthout, Wuustwezel, Brecht, Stabroek, Kapellen, Brasschaat en Malle.