Naar jaarlijkse gewoonte organiseert JCI District Antwerpen, onderdeel van de wereldwijde organisatie voor jonge ondernemers JCI, de prestigieuze verkiezing van de Antwerpse Jonge Ondernemer van het jaar die zal plaatsvinden op donderdag 16 maart 2017 in het auditorium van de Antwerpse KBC-toren.

Uit een lijst werden vier kandidaten geselecteerd die mogen wedijveren voor de titel Antwerpse Jonge Ondernemer van het jaar 2017: Ellen Kegels (LN Knits), Bruno Van Gils (Café Costume), Pieter Lesage (Studio Dott) en Bavo De Cock (ESAS). Deze award geeft een erkenning aan een individu uit de provincie Antwerpen die op een uitzonderlijke wijze getuigt van duurzaam ondernemen en zich weet te toetsen aan de waarden van de Junior Chamber International, een internationale organisatie van en voor jonge ondernemers en ondernemende personen.

Op woensdag 25 januari worden de vier kandidaten alvast officieel voorgesteld in het Parkhuis van de Provincie Antwerpen door Ludwig Caluwé. Na de voorstelling van de kandidaten is er een netwerkreceptie met pers, partners, kandidaten en de Commissie JCI Antwerpse Jonge Ondernemer.

Voor meer informatie, neem een kijkje op www.jongeondernemervanhetjaar.be.