Wij maken provincie

woensdag, 27 september, 2017
Wij maken provincie

Binnenkort staan er voor de Vlaamse provincies een reeks ingrijpende veranderingen op stapel, die voelbaar zullen zijn tot in de kleinste gemeente. Het gaat dan niet alleen om de samenstelling van de deputatie en de provincieraad, maar ook over een aantal belangrijke beleidsdomeinen. Zo zal ook de provincie Antwerpen vanaf januari 2018 een aantal activiteiten niet langer of op een andere manier uitvoeren.

De CD&V-mandatarissen (gedeputeerden en provincieraadsleden) trekken de volgende maanden door de provincie om van naaldje tot draadje uit te leggen wat er precies verandert voor jou, jouw stad of gemeente, jouw bedrijf of jouw organisatie. En natuurlijk krijg jij daarbij ook de kans om hen zelf al je vragen voor te leggen.

We nodigen je van harte uit om deel te nemen aan deze ontmoetingsavonden.

De “WIJ maken provincie”- tournee is bij jouw in de buurt op woensdag 27 september. We zijn dan in Conferentiecentrum De Basis op Kamp C, Britselaan 20 in Westerlo. Deze editie richt zich specifiek tot inwoners van Lille, Kasterlee, Vorselaar, Grobbendonk, Herentals, Olen, Herselt, Herenthout, Hulshout en Westerlo.

Dit is het programma:

• 19u30: deuren open

• 20u00: start van de informatieavond, gevolgd door vraag & antwoord

• 21u30: informeel netwerkmoment met een hapje en een drankje

Deelnemen is uiteraard volledig GRATIS. We kijken uit naar je komst. Breng gerust vrienden, familie, kennissen, sympathisanten, … mee. Hoe meer WIJ, hoe beter !