Dirk Van Noten

Dirk is een 51 jarige sportieve maatschappelijk werker, gehuwd met Ilse Van fraeyenhoven en vader van drie prachtige dochters.

Dirk is OCMW-voorzitter en werkt als beleidsmedewerker voor het sociale beleid voor de Vlaamse overheid. Daarvoor heeft hij bijna 20 jaar voor de provincie gewerkt en kent dus het provinciale beleid zeer goed.

We kennen Dirk als iemand die steeds vanuit een positieve ingesteldheid thema’s en problemen aanpakt. Vanuit een luisterend oor en zin voor samenwerken heeft hij al vele projecten kunnen realiseren. Deze ingesteldheid zal ook goed van pas komen in de Antwerpse provincieraad.

Dirk wil dat de provincie aandacht heeft voor veerkrachtige en zorgzame dorpen. Dorpen waarin mensen zich goed voelen, zolang mogelijk in kwaliteitsvolle woningen omringd door goede zorg kunnen wonen, waar aandacht is voor mobiliteit, ontspanningsmogelijkheden, groen, … en dit alles vanuit kansen bieden voor iedereen.