Koen De Kock

Provincieraadslid

We zijn met steeds meer mensen in onze stad en regio. Om de vrije ruimtes zoveel mogelijk te behouden, is wonen in de stad een prima idee. Het samen gaan van wonen en werken is niet altijd een gemakkelijke opgave. Voeg daarbij nog de inzet voor duurzaamheid, voldoende groen en ontspanningsmogelijkheden en je krijgt een hele uitdaging voor de stad van morgen.

De provincie heeft heel wat expertise in huis om dit proces in goede banen te leiden en burgers en ondernemers met kennis van zaken op de goede weg te zetten. Zelf zorgen we met de provinciale domeinen al voor mooie en toegankelijke groene plekken waar het bruist van de activiteiten.

Inzet op kleinschalige landbouw in de stad, extra groenplekjes om verkoeling te brengen en water te bufferen, stimuleren van alternatieve energie zijn nog enkele extra troefkaarten die onze provincie voluit uitspeelt.
    Onze provincie is er helemaal klaar voor om voor elke streek een gepast toekomstbeleid op maat te maken. Aan u de keuze om voor dit dynamisch streekbeleid te kiezen.

» Duurzaam wonen
    » Groene rustplekken in de stad
    » Een provinciaal domein in je buurt
    » Beleid op maat van de streek