Sandra Suykerbuyk

Kleine Dorpen, Sterke Middenstand

Woonachtig in en verliefd op het Polderdorp Berendrecht waar steeds een vriendelijke dorpsmentaliteit heerst met haar typisch landelijk karakter. De typische eigenheid en schoonheid in al onze dorpen en gemeenten moet zeker behouden blijven en hier moeten we ons voor blijven inzetten!

Onze handelaars en ondernemers geven zuurstof aan onze districten en gemeenten. De aanwezigheid van winkels doet onze dorpskernen bruisen. We hebben onze handelaars en ondernemers nodig. Daarom is het belangrijk dat ze kunnen blijven ademen. Ze moeten de nodige vrijheid en ondersteuning krijgen om te kunnen groeien.

Ook sociale economie moet prominenter aanwezig zijn in de dorpen en gemeenten! We moeten handelaars en bedrijven stimuleren om mensen aan te werven die niet op de gewone arbeidsmarkt terecht kunnen. Voor iedereen een job op maat!
    Om de lokale middenstand en de dorpskernen aan de rand van de provincies voor iedereen toegankelijk te maken moeten we blijven werken aan een vlot mobiliteitsnetwerk. We blijven ijveren voor een uitgebreider openbaar vervoersnetwerk aan de rand van de provincie en investeren in een sterk fietsbeleid!